CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 17 February 2011

Η οδύσσεια ενός σαλονιού!!!

Όταν αποφάσισα να πάρω το σαλόνι μου είχα 2 πράγματα στο μυαλό μου : α)τα χάλια οικονομικά μου!!και β)το ότι βαριόμουν πολύ εύκολα τους χώρους μου, ήθελα δηλαδή κάτι πολύ οικονομικό αλλά όχι ποιοτικά χάλια και κάτι που να μπορώ να μεταμορφώνω εύκολα,αρχικά πήγε το μυαλό μου στα ΙΚΕΑ και συγκεκριμένα σε έναν ektorp που πολύ μου άρεσε


αλλά τα έβαλα κάτω και δεν έβγαινα γιατί όσο οικονομικός και να ήταν ο καναπές τα μεταφορικά και για τα 2 κομμάτια 2θέσιο και 3θέσιο ισοδυναμούσαν με το σύνολο των καναπέδων όποτε απέρριψα αυτήν την ''ευκαιρία''.Έπειτα από πολλές αναζητήσεις γιατί μου είχε κολλήσει το συγκεκριμένο στυλ επειδή είχε και αποσπώμενα καλύμματα ,ένα μεσημέρι πέφτει στα χέρια μου ένα φυλλάδιο του ΕΝΤΟΣ και βλέπω ότι είχε βγάλει ένα ολόιδιο σετ με τον ektorp σε μια πολύ δελεαστική τιμή αρπάζω λοιπόν τον αντρούλη μου παραμάσχαλα και πάμε στο υποκατάστημα που βρισκόταν στην περιοχή μας εκεί σαν δείγμα είχε την λουλουδάτη έκδοση την βλέπω δοκιμάζω τα μαξιλάρια κοιτάζω το πανί πέρασα με λίγα λογία τον καναπέ από κόσκινο και αποφασίζω να τον παραγγείλω σε εκρού ζαχαρί είχε αντίστοιχο δείγμα πανιού ,κάνω την παραγγελία (τα μεταφορικά ήταν πάρα πολύ οικονομικά το 1/3 απ τα ΙΚΕΑ )και περιμένω να έρθει ο καναπές μου
Μετά από 12 ημέρες έρχεται.....και τι βλέπω μου έχουν στείλει ένα σαλόνι το ίδιο μοντέλο αλλά άλλο χρώμα από αυτό που είχα παραγγέιλλει ήταν ένα ασπροπράσινο γκρίζο
του πάγου που μα το θεό δεν συνδυάζεται με ΤΙΠΟΤΑ!!! παίρνω την εξυπηρέτηση πελατών να το πω και με βγάζουν τρελή και μου λένε ότι αυτό είναι το εκρού και ότι αυτό αγόρασα και δεν μπορώ να το επιστρέψω γιατί αυτά είναι κατά παραγγελία !!!Έξαλλη έγινα!! είχα ξεμείνει με ένα σαλόνι που δεν μου άρεσε καθόλου τι να έκανα ? λίγο αργότερα λαμβάνω ένα τηλεφώνημα από την Εντος και μου λένε ότι με μια επιβάρυνση των 100 ευρώ θα μπορούσα να πάρω άλλο ένα σετ καλύμματα σε άλλο σχέδιο, φυσικά και δεν δέχτηκα γιατί τα άλλα σχεδία δεν μου άρεσαν αλλά το κυριότερο δεν ήμουν σίγουρη πια τι θα μου ερχόταν !!!!Άρχισα λοιπόν να ψάχνω λύση τότε θυμήθηκα ότι το ικεα πωλούσε εξτρά καλύμματα και αποφάσισα να πάρω από κει ,και έτσι πήρα από κει τα άσπρα στην τιμή των 80 ευρώ και για τους 2 καναπέδες(τα αλλά χρώματα ξεκινούσαν από 195 ευρώ το ένα!!!)ταίριαζαν γάντι!!!Όπως ανέφερα και παραπάνω έχω μια πετριά και βαριέμαι εύκολα έτσι αποφάσισα να αλλάξω πάλι λόγω που θα πάω και σε καινούριο σπίτι και άρχισα πάλι το ψάξιμο και κοιτάξτε τι βρήκα να σημειώσω δε ότι τα συγκεκριμένα καλύμματα ταιριάζουν σε πολλά είδη καναπέ!!

ΑΠΟ ΤΟ http://www.overstock.com/


στα 65 ευρώ


στα 45 ευρώ

ΑΠΟ ΤΟ http://www.stretchandcover.com

στα 37 ευρώ (διαθέτει σε faux σουεντ και κυρίως μονόχρωμα)

έτσι με λιγότερα από 100 ευρώ μπορούμε να μεταμορφώσουμε το σαλόνι μας

2 σχόλια:

Unknown said...

Αγαπητή Έλενα, σ ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον άρθρο έστω και καθυστερημένα.Προσπαθώ κι εγώ να ντύσω τον ektorp μου οικονομικά αλλά δεν ξέρω ποιές διαστάσεις είναι κατάλληλες για τον τριθέσιο.Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ το ριγέ της σειράς sure fit αλλά όσο κι αν έψαξα στο www.overstock.com/ δεν το βρήκα, που το βρήκες εσύ;

Με εκτίμηση
Ζωή

Ismini Vasileiou said...

Εκπληκτικός και ο καναπές και τα καλύμματα! κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω, βαριέμαι εύκολα και εν τω μεταξύ έχω βρει αυτόν εδώ τον καναπέ σε μπεζ χρώμα https://www.welhome.gr/epipla-spitiou/saloni/kanapedes-3thesioi-2thesioi/1137397-kanapes-krevati-3th-me-apothikeutiko-xoro-ufasma-mpez.html και φοβάμαι μήπως βρωμίζεται πολύ και θέλει συνέχεια καθάρισμα, ακόμα και με καλύμματα. Τί θα με συμβούλευες; ευχαριστώ!

Post a Comment