CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 20 January 2011

Αγορές μέσω ίντερνετ

Ένα θέμα που διχάζει, αν και από πρόσφατη έρευνα που έδειξε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων νεολαίων προτιμά τις διαδικτυακές αγορές εντούτοις από διάφορες συζητήσεις που έχω κάνει (και πιστέψτε με είναι πολλές!!!)ο κόσμος είναι διστακτικός στο να αγοράσει κάτι που βλέπει μόνο από φωτογραφία ! Εγώ προσωπικά είμαι οπαδός των αγορών αυτών αν και την πρώτη φορά που το τόλμησα ήμουν δύσπιστη πολύ, μετά από αρκετά χρόνια και αρκετές αγορές έχω να πω ότι με ένα καλό ψάξιμο στην διαδικτυακή αγορά εγχώρια και μη, οι προσφορές και τα αξιόπιστα μαγαζιά είναι πολλά . Σε καιρούς χαλεπούς που η ανάγκες είναι πολλές αλλά η οικονομική δυνατότητα ελάχιστη εναλλακτικές μορφές αγορών μπορούν να μας δώσουν την λύση που ζητάμε!!!Αξιόπιστα μαγαζιά ,με καλή εξυπηρέτηση πελατών εντος ΕΕ (χωρίς τελωνείο)και με απίθανες προσφορές σας παραθέτω πιο κάτω...

ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ - ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ




ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
http://www.bloomsburystore.com/


ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
http://www.cathkidston.co.uk/default.aspx


Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

0 σχόλια:

Post a Comment